.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف سرنخ‌های جدید در پرونده اختلاس بزرگ

رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه با فساد اقتصادی به طور قاطع برخورد کرده و پیگیر این موضوع است و هیچ‌گونه عقب‌نشینی در این خصوص نمی‌کند و طی روزهای گذشته به سرنخ‌های خوبی در پرونده فساد مالی اخیر رسیده‌ایم.

به گزارش فارس «توانا»، جلسه سران سه قوه لحظاتی پیش به پایان رسید که طی آن محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری، گفت: کسی که میزبان است باید مواظب میز باشد.

وی به میز اشاره کرد و از آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه خواست که پاسخگوی خبرنگاران باشد و ساختمان را ترک کرد.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه بعد از اتمام جلسه سران سه قوه در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه امروز اظهار داشت: همانند جلسه گذشته، مباحث مربوط به امور داخلی کشور و سیاست خارجه در جلسه امروز مطرح شد که بخشی از این امور که مربوط به داخل و خارج از کشور است، ارزیابی شده و تصمیماتی در خصوص آنها گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: بحث‌های متعددی در خصوص وضعیت داخل کشور و وضعیت بیرون از کشور مطرح کرده‌ایم که مباحث خوبی بود و همین که سران سه قوه دور هم جمع می‌شوند و همفکری می‌کنند، مسئله مهمی است.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه همگرایی و نزدیک شدن دیدگاه‌های ما در این جلسات بسیار خوب است، افزود: امروز بحث‌های مربوط به مبارزه با مواد مخدر در قوه قضاییه، مطرح شد که از هفته قبل مسئولان عالی قضایی، قوای خود را در خصوص مبارزه با مواد مخدر تشدید کردند.

وی بیان کرد: خصوصاً در خصوص بحث مبارزه با مواد مخدر در قوه قضاییه مواد روانگردان و مواد مخدر صنعتی مطرح است که با توجه به اینکه سازمان ملل آمارهایی را در این خصوص اعلام کرد ما تصمیماتی گرفته‌ایم.

برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر را تشدید می‌کنیم

آیت‌الله آملی لاریجانی با بیان اینکه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر را در قوه قضاییه تشدید می‌کنیم، عنوان کرد: همچنین برای بحث درمان معتادان و راه‌اندازی اردوگاه و مراکز درمانی در این جلسه کمک خواسته‌ایم و بحث تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد صنعتی و روانگردان مطرح شد.

وی ادامه داد: برای درمان مبتلایان به این مواد مخدر کمک خواستیم تا وضع کشور بهبود یابد.

رئیس قوه قضاییه در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره بحث بودجه قوه قضاییه بیان کرد: در خصوص بودجه قوه قضاییه امروز در جلسه سران سه قوه بحثی مطرح نشد بلکه بحث کلی بود و بحث خاصی در خصوص بودجه قوه قضاییه عنوان نشد.

وی درباره فساد بانکی، عنوان کرد: در خصوص بحث فساد بانکی و فساد اقتصادی بحث خاصی نشد ولی عرض می‌کنم که قوه قضاییه در خصوص فساد اقتصادی سهل‌انگاری نمی‌کند و به شدت پیگیر است.

آیت‌الله آملی لاریجانی ادامه داد: به دلیل اینکه دایره و وسعت موضوع فساد اقتصادی اخیر زیاد بود، افراد زیادی را باید احضار می‌کردیم و مراحل باید طی می‌شد و در روزهای اخیر به سرنخ خوبی رسیدیم که سخنگوی قوه قضاییه در جلسه خود اعلام خواهد کرد.

وی گفت: قوه قضاییه با فساد اقتصادی به طور قاطع برخورد می‌کند و پیگیر این موضوع است و هیچ عقب‌نشینی در این راستا نخواهد کرد بلکه قدم به قدم به سر نخ نزدیک شده تا مجرمان به دست عدالت سپرده شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

------ 5 دي 1390
تازه سر نخ؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.